Glitter Graphics

Monday, November 30, 2009

Siapa CAT'S 83 ?


Assalamuaikum......
Apa khabar semua?
Gua Doakan agar semuanya....diberikan kesihatan yg sihat untuk meneruskan.....kerja seharian..
Email di bawah.......Gua terima daripada seorang Senior X Student SMD yang Gua hormati....iaitu

Cat'S 83

Jom kita layanzzzzzzzzz......
----------------------------------------------------------

Salam Epoi,
Alhamdulillah nmpk gayanya dh ramai "X student SMD" yg senior & junior tau adanya
Blog SMD.
Sy x sangka 1st time sy hadir re-union pd hr raya ke 3 tahun 2009 ni, sambutan agak menggalakkan.

Untuk makluman Epoi, saya X Student 1983 ( SPM ). Tahun tu mmg x dpt sy lupakan sbb sejak form 1 sy x prnh kena "public canning", tp pd thn tu sy kena sebat dpn khalayak ramai sbb gaduh dgn cikgu Tan Sin Ho ( ajar math ). Disbbkn kejadian tu sy drop subject math & dpt gred 3.
Alhamdulillah, nasib baik BM credit & pd Januari thn 1986 sy & Malik ( 5A4 ) join PDRM. Malik dh brhnti & Saya still smpai skg di

Bahagian Jenayah Seksual & Penderaan Kanak-Kanak ( D11 )
IPK Kuala Lumpur.


Sejak empat / lima tahun lepas, sy & batch2 sy mula buat perjumpaan di sekitar KL / Selangor smpai skg. So far kami very close each other & plan nk buat perjumpaan sekali lg di KL. Mungkin sy akan menjemput semua "X Student Darulaman" yang berada di Klang Valley dan Special kawan-kawan yang berkhidmat dengan PDRM seperti....

ACP Khaw Kok Chin
( Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor - Batch sy 1978 - 1983 )

Superintendent Nasri Omar
( Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Bukit Aman - Senior saya Batch 1977 - 1982 )

Zairuri Yaacob Anak Pak Akob/Kakitangan SMD - Batch 1989 -1993
( Jabatan Logistik - SMS - IPK Shah Alam )

Nnt sy ambil gambar kami semua & sy e-mail kat Epoi utk dimuatkan dlm blog kita.
Ok lh Epoi, sy nk mandi & pi kerja. Kita jumpa dlm blog insyaallah.


-----------------------------------------------------

Dj Epoi - to Cat's83

Wasallam Bro Cat's 83....

Walaweiiiiiiiiiiiiiiiii.......rupanya banyak X Student Darulaman yang skank dah jadik Abg POLIS rupanya..........
Fuuuuuuuuuuuuuh....Gua TAKUT dan BANGGA siut......

Harus arrrrrr.... semua TENAGA2 PENGAJAR & GURU2 Tumpang Bangga ngn anak muridnya kan?


Gua "Takut"....coz......Gua kena KUNCI mulut....tak boleh arrrr... lagi....nak... merepek - repek lebih lagi heheheh.....takut... tak pasai-pasai kena belasah macam yg diceritakan kah..kah..kah.... tapi .....itu semua dulu kan....Cat's?
Cat's sekarang dah berubah.....Segak!...Tampan! & Berdisplin!....menggalas tanggungjawab untuk Negara Tercinta.......
Betul tak Cat's? heheheh

Gua "
Bangga".....coz lebih daripada seorang X - Student Darulaman yang boleh menyanyikan lagu...

SangSaka Biru & Polis Sedia Berkhidmat
Lagu Wajib: Polis
Heheheheheh.....itu pon..kalau tak lupa heheheh....


Hah!! Kengkawan yg lain......! Apa Tunggu lagi.....! Hantarkan...cerita2 kenangan anda di SMD untuk kita sama2 kongsikan...

Sapa pulak lepas nih...............?
Majistret?
Lawyer?
Datok Seri?
Heheheheheheheh......


P/S - Cat's......
Zipul Audio Karaoke System ( Company Gua ) pernah mengendalikan sewaan P.A & Karaoke System untuk
Kursus ETIKA
di PULAPOL & PGA CHERAS

No comments:

Post a Comment