Glitter Graphics

Monday, November 23, 2009

MengeTEH......X Student SMD - Klang Valley

Salam....semua.....

Selamat Hari Raya Haji/Korban....
Mesti masing-masing lanih..... tengah sibuk dok.....asah pisau ,golok parang...hehee....

Dah lama Gua tak Update blog sekolah SMD ini...
Bukanya malaiiiiiiih.....
Cuma sikit sibuk ngn kerja2 hakiki Gua....

Alhamdulilah....daripada melihat semua feed back dalam Blog SMD ini

ada yg call.....
ada yg sms....
dan ada.... yg tak sabaq nak jumpa kengkawan lama...
Apa kata kita buat mini perjumpaan .....dalam masa yang terdekat nih.....?

Buat permulaan....kita lepak2...borak2.....sambil pekena TEH kat kedai mamak amacam?...
Tak payah...nak pikiaq....tentang BUDGET kos bagai........
Minum sendiri....bayaq sendiri hehehhehehe....

Boleh juga ....gua kumpulkan......
MATERIAL untuk Blog SMD ini.....

Kalau ada kengkawan yg masih mempunyai gambaw2 dialam persekolahan dan contact num rerakan semua....boleh bawak sekali dalam perjumpaan nanti...

Gua harap Abang2 Senior , Adik - Adik.....boleh bagi feed back untuk rancangan terbaru kita ini..
Memandangkan ramai yang dah bertapak kat AREA KLANG VALLEY nih.....Gua rasa kita mulakan perjumpaan ini disebelah KL atau SELANGOR dulu amacam?

Sila masukkan sekali cadangan TARIKH & LOKASI tempat perjumpaan.

Sebarang pertanyaan boleh terus .....direct call Gua & Kaki Pukul kat bawah hehee...

Dj Epoi
013 - 207 8787
atau
BrO Cat's 83
012 - 623 4622

Lan Pet2 Sibuk...sangat ...tak leh nak kacau dia...heheheheh

Nota Kaki : Awal permulaan.....kita mulakan dulu....
Tak kisah berapa ramai yang datang...k

Kita Harus Mulakan Langkah Pertama ini......




P/S : Bro Lan Pet - Pet.................Tiket Movie untuk Gua tak ada ka...?

No comments:

Post a Comment