Glitter Graphics

Saturday, October 24, 2009

Nostalgia 1976 - SMD

Salam........

Tiada Yang Lama.....
Mana ada yang kini ....idak?

Walaweeeeeeeeeiiiii......
Gua agak terkejut ngn gambaw yang Gua terima ini.....
Mana idaknya..............tahun 1976.....Gua baru keluar dari perut Mak Gua....
Jom Layanzzzzzzzzzz gambaw kiriman "Otai" SMD Darulaman.....
Saudara RAMLI BIN AHMAD

5A 1 Class

Untuk gambaw besar......sila KLICK diatas gambar ini.


Front row from left: 1.Ooi Say Ten 2. Uthaya Kumar 3.Jaini 4. Reduan Din 5. Mohamad Darus 6. Class teacher 7. Mohamed Fadli Hashim 8. Zulkifli Ahmad A 9. Kamal Jaafar 10.? 11. Ramli Ahmad 12. Chua Kim Chuan

Stand 1st row from Left: 1.?2 Geevagaratnam3.?4. Izham Mad Khir 5. Md Deri 6. Mahathir 7. Idris 8. Wan Ahmad Nahar 9. Shahrudin (Aneh) 10. Tajuddin 11. Abdullah (Pekan Rabu) 12. Zulkifli Saad

Stand 2nd row from left: 1. Hasani Dali 2. Ruslim 3.4.5.6. Dato’ Farizan Darus 7. Kamarudin Abdullah 8.9. Manaf Abdullah 10. Izham Ismail 11. Mohd Roby Abdul Hamid


P/S - Gua nantikan pulak .......Batch tahun yang lain pulak hehehehehehh...

1 comment:

  1. Salam....

    Tahniah buat semua Abg2 Seniour yg saya hormati.....

    Keep Update....segala Info2 buat tatapan semua..
    Sebarang mengharapkan sebarang bentuk cadangan bagi mengImprove kan Blog ini...

    Gambar diatas tidak boleh dibesarkan atau di Cropkan satu persatu kerana gambawnya akan pecah dan tak cantik....

    Dj Epoi
    SMD Senantiasa Dihati

    ReplyDelete